LAPORAN KEPUASAN PELANGGAN (LATIHAN) INSPEN BAGI TEMPOH APRIL 2017

Analisis kepuasan pelanggan dijalankan berdasarkan kepada Borang Soal Selidik Kepuasan Pelanggan (Latihan) INSPEN/C1 Pindaan 1/2017 yang diedarkan kepada peserta-peserta kursus yang menjalani latihan/kursus di Institut Penilaian Negara (INSPEN). Laporan ini hanya melaporkan maklumbalas kepuasan pelanggan pada bulan April 2017.

Objektif kajian ini dijalankan adalah untuk menilai tahap kepuasan peserta kursus terhadap perkhidmatan yang telah diberikan oleh INSPEN sepanjang mereka berkursus di INSPEN dan mengenal pasti ruang penambahbaikan yang perlu pada masa akan datang.

Untuk mendapatkan laporan tersebut, sila klik pautan ini.

from Blogger http://ift.tt/2tpJ9tF

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s